Alle categoriëen

+31 (20) 408 60 87

Verzenden en Retourneren

Verzenden

Onze bestellingen worden doorgaans met standaardbezorging van MyParcel (PostNL) afgeleverd binnen 1-2 werkdagen in Nederland en binnen 2-3 werkdagen in België; uitzonderingen daargelaten.

Verzendkosten binnen Nederland:

  • Standaard pakketverzending (tot 30kg) bedraagt € 7,95.
  • Standaard brievenbus verzending bedraagt € 5,75
  • Gratis levering bij bestelling boven de € 50,00

 

Verzendkosten naar België:

  • Standaard pakketverzending (tot 30kg) bedraagt € 10,95.
  • Gratis levering bij bestelling boven de € 50,00

Expreslevering
Mocht een expreslevering nodig zijn dan kun je contact met onze klantenservice opnemen via het contactformulier of een email sturen naar info@juup.nl over de mogelijkheden. We werken o.a. met DHL Express waarbij het pakket de volgende werkdag kan worden afgeleverd. Deze meerkosten zullen met een aparte online betaallink worden verrekend, waarna je een nieuwe, aangepaste orderbevestiging zult ontvangen.

Onverhoopte calamiteiten
In het geval van een onverhoopte vertraging in ons productieproces, zullen we je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengen. Eventuele vervolgstappen zullen we in gezamenlijk overleg nemen om de bestelling toch zo snel mogelijk te kunnen laten bezorgen.

Link met tracking code
Zodra we jouw bestelling hebben verzonden, ontvang jij een email van MyParcel (PostNL) met jouw tracking code om jouw bestelling te kunnen volgen. Mocht je toevallig niet thuis zijn, dan zal jouw bestelling worden bezorgd:

  • bij een PostNL afhaalpunt in de buurt;
  • bij jouw buren, tenzij jij de bezorgdienst hebt laten weten dat jij niet wilt dat pakketten bij de buren worden afgeleverd;
  • of een volgende (werk)dag nog eens worden aangeboden.

PostNL zal jou altijd een (digitaal) bericht sturen waarin staat wat er met jouw pakket is gebeurd.

Factuur na verzending:
Zodra jouw bestelling op de post gaat, ontvang jij op het door jou opgegeven emailadres  automatisch een email met als bijlage een PDF van jouw factuur. Bij het registreren en aanmaken van jouw account heb je naast een afleveradres ook een factuuradres (indien afwijkend) kunnen invoeren.

Voor zakelijke klanten is het verplicht om bij het invoeren van de bedrijfsnaam ook het betreffende BTW nummer toe te voegen, zodat het ook meteen op de factuur kan worden vermeld en de correcte weergave van het 0% BTW tarief kan worden getoond.

 

Retourneren

Uitgesloten van het herroepingsrecht, zoals vermeld in onze algemene voorwaarden, zijn:

  • alle gepersonaliseerde artikelen;
  • speciaal maatwerk;
  • alle fotoproducten, gezien de aard van de te leveren foto's;
  • producten (c.q. apparatuur) waarvan de verzegeling is verbroken.

Herroepingsrecht
Na ontvangst van de bestelde artikelen heb je 14 dagen de tijd om jouw bestelling te herroepen en aan ons terug te sturen. Je kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice via ons contactformulier of je kunt een email sturen naar info@juup.nl of per telefoon [020-408 6087]. Ook kun je gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar dat hoeft niet.

Retourneren
Je kunt deze terugsturen in originele verpakking naar:
Juup.nl - Retouren
Back-upstraat 12
1033NX Amsterdam-Noord

De verzendkosten van het versturen van de retourzending komen voor jouw eigen rekening. Deze vergoeden wij alleen als het een fout van Juup.nl betreft. Neem in dat geval, vóórdat je de bestelling retourneert, contact op met onze klantenservice zoals bovenaan vermeld. Nadat wij de retourzending hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag (incl. eventuele verzendkosten), in ieder geval niet later dan 14 dagen na ontbinding terug op de bankrekening waarmee de bestelling is betaald.

We vergoeden alleen ongebruikte en onbeschadigde producten. Heeft het artikel duidelijke gebruikssporen die te verwijten zijn buiten het enkel bekijken en proberen van het product, dan behouden wij het recht om niet tot volledige terugbetaling over te gaan.